روزهای بی خاطره(قمیشی)
نوشته شده توسط : saber

روزهای بی خاطره(قمیشی)                        (2/4)

[Cm]رفتی و خاطره های تو نشسته تو خیا[Bb]لم

بی تو من [Fm]اسیره دست[Ab] آرزو[Bb]های محا[cm]لم

یاد من نبودی اما من به یاد تو شکس[Bb]تم

غیر تو [Fm]که دوری از [Ab]من دل به هیچ [Bb]کسی نب[Cm]ستم

هم ترانه یاد من باش بی بها[Eb]نه یاد من [Bb]باش

وقت بید[Fm]اری مهتا[Cm]ب عاشقا[Bb]نه یاد من [Cm]باش

اگه باشی با نگاهت میشه از حادثه رد [Bb]شد

میشه تو [Fm]آتیش عش[Bb]قت گر گرفتنو بلد [Cm]شد

اگه دوری اگه نیستی نفس فریاد من [Bb]باش

تا ابد [Fm]تا ته دن[Bb]یا تا همیشه یاد من [Cm]باش

رفتی و خاطره های تو ...

 





:: موضوعات مرتبط: آکوردهای قمیشی , ,
:: برچسب‌ها: روزهای بی خاطره , قمیشی , آکورد روزها , آکورد قمیشی , آکورد روزهای بی خاطره ,
:: بازدید از این مطلب : 1408
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: